Español | Euskara

Eskolan ingelesez emango diren irakasgaien eskaintza haundituko da. /Se amplía la oferta de asignaturas impartidas en ingles.

Eskolan ingelesez emango diren irakasgaien eskaintza haundituko da 2016-2017 ikasturtetik aurrera

Hurrengo 2016-2017 ikasturtetik aurrera Ingeniaritza Industrialeko graduetako (Ingeniaritza Elektrikoa, Industria Elektronikaren eta Automatikaren Ingeniaritza, Ingeniaritza Mekanikoa ) 1. mailan matrikulatu ahalko da irakasgaiak ingelesez emangodiren modulu batean.

Hauek dira ikasgaiak:

• Kalkulua, Ingeniaritzaren Oinarri Fisikoak eta Ingeniaritzaren Oinarri Kimikoak.

Bestalde, Ingeniaritza Zibileko Graduko 1. mailan, Kimika irakasgaia ere ingelesez egin ahalko da.

Se amplía la oferta de asignaturas impartidas en INGLES en la escuela a partir del próximo curso 2016-2017

A partir del próximo curso 2016-2017 es posible matricularse en primer curso de los grados de Ingeniería Industrial (Eléctrica, Electrónica Industrial y Automática, Mecánica) en un módulo de asignaturas impartidasíntegramente en Inglés.

Estas asignaturas son:

• Cálculo, Fundamentos Físicos de la Ingeniería y Fundamentos Químicos de la Ingeniería.

Por otra parte, en primer curso del Grado de Ingeniería Civil, la asignatura de Química también se podrá cursar en Inglés.